Yeşilyurt Belediyesi’nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvurularını daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla 7/24 hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezine bir yıl içerisinde gelen 22 bin 715 talebin tamamına yakını sonuçlandırıldı. Gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyen Başkan Geçit, Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.
Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmek amacıyla kurulan Yeşilyurt Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 8 910 numaralı telefondan vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, resmi ve dini tatil günleri de dâhil olmak üzere 7 gün 24 saat Çağrı Merkezine ulaşarak taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlanıyor.
Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezine ulaşan 22 bin 715 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alınarak çözüm için yardımcı olunurken, %90 başarı performansı sağlandı.
Gelen taleplerin büyük bir kısmını çözüme kavuşturan Çağrı Merkezinin, vatandaşların öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına çalıştığını söyleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, belediye ile vatandaşlar arasında iletişimi güçlendiren Çağrı Merkezi ile hizmetlerdeki kalite standartının yükselttiklerini ifade etti.
Çağrı Merkezinin vatandaşlar ile belediye arasında çözüm köprüsü olduğunu dile getiren Başkan Geçit, “Hemşehrilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, iletilen taleplere anında çözüm üretilmesini sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezimiz ile çok sayıda istek ve talebi sonuçlandırıyoruz. Çağrı Merkezimize gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanmaktadır. Yetki ve sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz. Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin de takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmetler veriyoruz. Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır.” şeklinde konuştu
| Döviz | Alış | Satış | |
|---|---|---|---|
![]() |
USD | 42.0490 TL | 42.1248 TL |
![]() |
AUD | 27.2029 TL | 27.3803 TL |
![]() |
DKK | 6.4892 TL | 6.5211 TL |
![]() |
EUR | 48.5281 TL | 48.6155 TL |
![]() |
GBP | 55.0398 TL | 55.3268 TL |
![]() |
CHF | 51.9554 TL | 52.2890 TL |
![]() |
SEK | 4.3741 TL | 4.4194 TL |
![]() |
CAD | 29.7506 TL | 29.8848 TL |
![]() |
KWD | 136.1961 TL | 137.9783 TL |
![]() |
NOK | 4.1089 TL | 4.1365 TL |
![]() |
SAR | 11.2116 TL | 11.2318 TL |
![]() |
JPY | 27.3458 TL | 27.5269 TL |
![]() |
BGN | 24.6742 TL | 24.9971 TL |
![]() |
RON | 9.4889 TL | 9.6130 TL |
![]() |
RUB | 0.51615 TL | 0.52290 TL |
![]() |
CNY | 5.8708 TL | 5.9477 TL |
![]() |
PKR | 0.14787 TL | 0.14981 TL |
![]() |
QAR | 11.4724 TL | 11.6225 TL |
![]() |
KRW | 0.02867 TL | 0.02904 TL |
![]() |
AZN | 24.5961 TL | 24.9179 TL |
![]() |
AED | 11.3842 TL | 11.5332 TL |
![]() |
KZT | 0.07952 TL | 0.08056 TL |
Yorum Yaz