Menü Altı Reklam Alanı

Yeşilyurt'ta şikayetler telefonda çözülüyor

23:07
  • 173
Yeşilyurt Belediyesi’nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvurularını daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla 7/24 hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezine bir yıl içerisinde gelen 22 bin 715 talebin tamamına yakını sonuçlandırıldı.

Yeşilyurtta şikayetler telefonda  çözülüyor

Yeşilyurt Belediyesi’nde, vatandaşların taleplerine çözüm üretmek, belediyeden bilgi alınmasını sağlamak ve şikâyet başvurularını daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla 7/24 hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezine bir yıl içerisinde gelen 22 bin 715 talebin tamamına yakını sonuçlandırıldı. Gece gündüz demeden vatandaşların sesine kulak verdiklerini söyleyen Başkan Geçit, Çağrı Merkezi ile vatandaşların istek ve taleplerin en kısa sürede çözüme kavuşturduklarını söyledi.

 

Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmek amacıyla kurulan Yeşilyurt Belediyesi Çağrı Merkezi, 444 8 910 numaralı telefondan vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, resmi ve dini tatil günleri de dâhil olmak üzere 7 gün 24 saat Çağrı Merkezine ulaşarak taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlanıyor.

 

Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezine ulaşan 22 bin 715 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alınarak çözüm için yardımcı olunurken, %90 başarı performansı sağlandı.

 

Gelen taleplerin büyük bir kısmını çözüme kavuşturan Çağrı Merkezinin, vatandaşların öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap verebilmek adına çalıştığını söyleyen Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, belediye ile vatandaşlar arasında iletişimi güçlendiren Çağrı Merkezi ile hizmetlerdeki kalite standartının yükselttiklerini ifade etti.

 

Çağrı Merkezinin vatandaşlar ile belediye arasında çözüm köprüsü olduğunu dile getiren Başkan Geçit, “Hemşehrilerimize sunduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, iletilen taleplere anında çözüm üretilmesini sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 8 910 numaralı Çağrı Merkezimiz ile çok sayıda istek ve talebi sonuçlandırıyoruz. Çağrı Merkezimize gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanmaktadır. Yetki ve sorumluluk alanımız dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz. Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin de takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza hızlı bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmetler veriyoruz. Bir yıl içerisinde Çağrı Merkezimize gelen 22 bin 715 talebin büyük bir kısmı sonuçlandırılıp, vatandaşlarımıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır.” şeklinde konuştu

Yorum Yaz

Mercan Koleji Kayıtlarımız Devam Ediyor
NAMAZ VAKİTLERİ Malatya
İMSAK
GÜNEŞ
ÖĞLE
İKİNDİ
AKŞAM
YATSI
04:12
05:40
12:35
16:18
19:19
20:42
#
Takım
O
G
M
B
Av
P
Puan durumu verisi bulunamadı.
#
Takım
O
G
M
B
Av
P
NÖBETÇİ ECZANELER
Tümünü Gör
Döviz Kurları
Veriler Merkez Bankasından Çekilmektedir.
Döviz Alış Satış
USD 40.8507 TL 40.9243 TL
AUD 26.1730 TL 26.3436 TL
DKK 6.3366 TL 6.3677 TL
EUR 47.3729 TL 47.4582 TL
GBP 54.6879 TL 54.9730 TL
CHF 50.3594 TL 50.6827 TL
SEK 4.2197 TL 4.2634 TL
CAD 29.3213 TL 29.4536 TL
KWD 132.7674 TL 134.5047 TL
NOK 3.9922 TL 4.0190 TL
SAR 10.8868 TL 10.9065 TL
JPY 27.4174 TL 27.5990 TL
BGN 24.0872 TL 24.4024 TL
RON 9.3210 TL 9.4430 TL
RUB 0.50445 TL 0.51105 TL
CNY 5.6578 TL 5.7318 TL
PKR 0.14324 TL 0.14511 TL
QAR 11.1454 TL 11.2913 TL
KRW 0.02918 TL 0.02957 TL
AZN 23.8951 TL 24.2078 TL
AED 11.0599 TL 11.2046 TL
Hava Durumu

MALATYA

Bugünkü Hava Durumu
Son Güncelleme: 23 Ağustos 2025, Cumartesi - 10:27

Yükleniyor...